Skapa konto

Möts lättare med Signbud

Gå med du också - skapa, dela, möts tillsammans med tusentals andra.

Skapa event

Jag har problem att betala med mitt betalkort pga 3D-Secure?

Detta är för din säkerhet! 3D-Secure har utformats för att ge konsumenterna bättre säkerhet när de betalar med kort på nätet. Det kallas, beroende på korttyp, "MasterCard SecureCode", "Verifierad av Visa" eller "Safekey". Det innebär att kortutfärdaren ber kunden att ange en kod för att bevisa att han eller hon är den rättmätiga kortinnehavaren. Kortutfärdare levererar de här koderna på olika sätt, så konsumenterna måste kontakta sin kortutfärdare och ta reda på hur de registrerar sig för 3D-Secure. Kontakta din bank om du inte har aktiverat 3D-Secure.

Evenemanget ställdes in, hur får jag mina pengar tillbaka?

Om ett evenemang ställs in och du har betalt för biljetten återbetalas pengar till dig automatiskt.

Jag kan inte gå på evenemanget, köper ni tillbaka mina biljetter då?

Vi kan tyvärr inte köpa tillbaka några biljetter även om du blivit sjuk. Distansavtalslagens regler om ångerrätt gäller inte vid köp av evenemangsbiljetter. När betalning har skett är du därför bunden till ditt köp. Men du har rätt att överlåta din biljett.

Var hittar jag mina biljetter och orderbekräftelse/kvitto?

När du genomförde din order så hamnade du på sidan för ordersammanställning, samtidigt så fick du även ett epostmeddelande med en länk till sidan. Via denna sida kan du nå både orderbekräftelse/kvitto och dina biljetter när som helst.

Jag kan inte skriva ut biljetten för jag har ingen skrivare. Vad gör jag?

Om du inte kan låna en skrivare för att skriva ut din biljett så fungerar det att öppna biljetten i en smartphone och visa den vid inträdet.

Jag uppgav fel e-postadress vid köpet. Kan ni skicka epostmeddelandet med länk till ordersammanställningen på nytt?

Det går utmärkt! Kontakta vår kundtjänst så skickar de till korrekt adress!

Fortfarande frågor?

Kontakta oss